assalamualaikum..dah masuk tu jangan lupa follow ea ^_^

Monday 5 March 2012

    

Setelah selama 3 bulan aku dOk rumah menjaga bOndaku tercinta, mengharungi segala dugaan dan cabaran dan tekanan yang teramat sangat ( huhh.. sangat2 stress tuh!!) hari ni aku kembali bekerja di Shah Alam.. rase cam hepy, tapi sedih jugak terpakse tinggalkan mak dOk sOrang-sOrang kat umah tu.. aku dOakan mak sentiasa sihat dan bahagia selalu.. amiiiinnnnn... ;)  hmmm... keje dengan budak-budak ni sOnOk sebenarnya, tapi penat! macam-macam kerenah aku tengok dan aku adap! tapi best cOz budak-budak tu semua saaaangat cute! huhuuu.. emmm.. cite pasal aku aku keje dengan budak-budak ni, uOllsss tau ke aku keje ape? hahh.. nOw aku keje di taman asuhan kanak-kanak AL-AZHIM di seksyen U10 Shah Alam.. 3 bulan sebelum ni pun aku memang da keje kat situ.. la ni sambung balik la keje kat tempat tuh.. hehehehh.. my sister bOs..! so anytime je aku leh keje kat situ.. hohohoooo... blagaknye...!!! hurmmm...

Suka? Comment! Tak Suka? Comment Jugak! huhu :D

No comments:

Post a Comment

sila-silalah tinggalkan komen anda ye ^_^