assalamualaikum..dah masuk tu jangan lupa follow ea ^_^

Saturday 17 March 2012


da lame tak update blOg nih... rindu pulak.. hmm.. setelah dua minggu kerja kat sini, macam2 perasaan ade.. seronOk ade, sedih, penat, sakit hati, senang hati, suke, benci, meluat, menyampah, gembira, tahapehape lagi tah..! tapi yang pastinya aku happy duk sini.. ;) tambah2 time keje, aku suke sangat tengok budak-budak kecik nih.. comel-comel jekk..! ade sOrang budak nih, dah jadi budak favourite aku dah.. tak tau la nape aku suke sangat-sangat kat budak nih.. nak kate comel, bagi aku memang budak ni comel pun.. ;)

cute tuhh..! 

budak ni la favourite aku.. umur die baru setahun lebih.. geram giler kot..! huhuhu.. senang cite, setiap hari kalau tak peluk die memang tak sah.. hehe.. suke sangat3... 

tak sabar nak tunggu hari isnin.. nak jumpe budak comei ni lagi.. weeee...



Suka? Comment! Tak Suka? Comment Jugak! huhu :D

No comments:

Post a Comment

sila-silalah tinggalkan komen anda ye ^_^